10. ruj 2013.

AVON noviteti

   P1300278Za ovu jesen nam je Avon pripremio puno toga. Nove palete sjenila koje uključuju novu teksturu i formulu, novi ruževi, maskare,…. Imala sam priliku isprobati nekoliko proizvoda, te ću neke sada recenzirati, dok će neki tek doći na red.

P1300249-horzAvon True color sjenila su najveći novitet u ponudi jer je formula potpuno promijenjena. U biti, jedino što ih veže sa starim sjenilima je vanjski izgled ambalaže koji je ostao isti. No, kada se kutijica otvori, već na prvi pogled ćete vidjeti da se radi o sasvim novim sjenilima. Stara formula mi nikako nije sjedala i nikada nisam bila potpuno zadovoljna sa sjenilima, jer su mi uglavnom bila pretvrda. Vrlo često sam spominjala da im se treba „odguliti“ gornji sloj da bi ta sjenila počela funkcionirati kako spada. Čast izuzetcima. No, ova sjenila su sasvim druga priča. Nije bilo onog tvrdog filtera na površini i već su od prve upotrebe bila spremna za upotrebu. Tekstura je puno mekanija, ali s time i praškastija. Pigmentacija je izvrsna. Sjenila se super blendaju, ne nestaju potpuno s blendanjem ( dio sjenila ipak nestane s blendanjem) i jako se lijepo nanose. Ostala sam oduševljena s mat sjenilima u „Mocha latte“ paleti, posebno mi se svidjela činjenica da je tamnija mat smeđa idealna za moje obrve pa sam time dobila idealnu putnu paletu. Posebna pohvala ide kvaliteti mat sjenila koje su famozna! Jedna od najboljih na tržištu- izvrsno se blendaju i jaaaako su pigmentirana.P1300250-horz“Glow Teal” je idealna večernja paleta. Jedina zamjerka bi bila što je tirkizna mrvicu živahnija u katalogu nego u stvarnosti. S druge strane, nijansa 1 jedna jedna je od najljepših koje sam vidjela a fotić nije uhvatio. Kombinacija srebrnkasto bijele nijanse s sitnim plavim shimmerom će svakako biti nijansa za kojom ću ove zime i jeseni puno posezati.P1300409-vertKombinacije boja su izvrsne. Daju mogućnosti za igru, ali i za klasiku. Vjerujem da će svatko za sebe naći svoju paletu u ponudi. Još jedan veliki plus ide činjenici da se nisu zaigrali s šljokicama u paleti. Nije to praksa za Avon, ali je nešto što se svim brendovima zna dogoditi. Cijena palete: 85 kn

P1300357-horzOlovka za usta. Ovo nije moja prva Avon olovka za usta, imam ih doma još nekoliko (da, krajnje je vrijeme za swatchanje) i kvalitetom je meni jedna od dražih. Lagano se nanosi, doslovno klizi čak i po suhim usnama. Jednom kad se fiksira ne skida se lagano, čime će vam dati dobru bazu ružu. No, ako ju poželite nositi samu svakako neka vam pri ruci bude balzam. Već na swatchu možete vidjeti da su i usne se počele sušiti, a na usnama je bila tek nekoliko minuta. Napominjem, imam izrazito suhe usne, pa je kod mene još izraženije. Nijansa je nude. Cijena: 49 kn.

P1300321-horz

Hidrakolor ruž za usne. Avon je poznat po odličnim ruževima i ja ih jako volim. Rijetki su me razočarali, zapravo, ovako na prvu ne bih se mogla sjetiti koji su me razočarali. Ovu nijansu karakterizira malo nježnija tekstura. Pod nježnija mislim da vam neće ravnomjerno prekriti usne u jednom potezu pa preporučujem: nanijeti jedan sloj ruža, višak utapkati maramicom i ponovo nanijeti jedan sloj ruža. Tada je pigmentacija savršena a trajnost produžena. Prosječna trajnost Avon ruževa je oko 4 sata, u što spada i ovaj ruž. Nijansa je Silky Peach. Cijena: 49 kn

P1300372-horz

Ultra Glazewear sjajilo za usne je za mene pozitivno otkriće jer u jednom sloju zaista prekriva usne, unatoč činjenici da mi se u bočići činilo rijetko. Nijansa je Strawberry Shine, divna boja jagode s shimmerom koji iako je vidljiv nije velik pa ne grebe usne. Ugodno na usnama i pristojne postojanosti od cca 2 sata ukoliko nećete baš pretjerano puno jesti i piti. Naravno, na čaši/šalici ostavlja tragove. Cijena: 55 kn

P1300380-horzLong lasting tuš za oči. Koliko Avon ima dobre olovke za oči, toliko nikako da se proslave tuševima. Da se razumijemo, nije ovaj tuš loš, ali za moj ukus je prevodenast i trebat će cca 30-ak sekundi da se osuši. Kada se osuši, on je fiksiran i ne mrda satima. Kist je tvrđi, flomaster tip kista. Osobno više volim mekane, tanke kistove, no i ovaj je sasvim dobar za baratanje. Uzmete li ga imate na umu da će mu trebati da se suši, a onda dobivate tuš koji je zaista odlične kvalitete.Cijena: 80 knP1300403-horzSuperShock maskara. Dakle, moja omiljena Avon maskara u novom ruhu, najljepšem do sada. O njoj detaljnije pročitajte ovdje. Definitivno preporučujem! Cijena: 75 kn P1300322-horzIdeal Flawless korektor je jedna od jačih karika u ovom postu. Avonu je do sada nedostajao korektor koji nešto i prekriva, a s ovim korektorom su napravili sasvim solidan posao. Sviđa mi se kremasta struktura korektora i srednje jako prekrivanje u jednom sloju ili gotovo potpuno u dva sloja. Mana su samo dvije nijanse, tako da osim nijanse Medium (koja je na slici) postoji još i nijansa light.Cijena: 56 kn

P1300391-horz

Ideal Flawless light foundation je prekrasna lagana dnevna podloga s laganim do srednjeg prekrivanja. Apsolutno sam oduševljena s njom kao s podlogom koja je idealna za dan, ne stvara osjećaj maske i zaista je lagana. No, ovo je tek prvi dojam,pa detaljnija recenzija tek slijedi u jednom od budućih postova. Nijansa: Medium. Cijena: 70 kn

Cijene variraju od kataloga do karaloga te sve proizvode možete često naći na akcijama!

Što vam se sviđa od noviteta? Jeste li isprobali što?

Love,

Maybe

Broj komentara: 7:

  1. super proizvodi! :D

    eto, ja sam avon lady pa ako nekoga zanimaju ovi proizvodi neka se javi na mail anchy_anchy4@hotmail.com

    prilažem i aktualni katalog! :)
    http://avonsocialtools.com/modules/landing/115/eb/467f8b1e56a0b21ad942d65e62142a5c?gig_g=1&gig_n=facebook

    OdgovoriIzbriši
  2. Ima li ruž kakve šljokice u sebi? Na slici izgleda kao da nema :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Mocha latte i korektor su mi favoriti <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mocha latte je savršena paleta od koje bi svatko trebao krenuti prilikom kupovine.

      Izbriši
  4. Kako su divne paletice senki :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Apsolutno se slažem, svaka na svoj način!

      Izbriši